Onsdag med dårlig start, happy ending?!

Lilja våknet bare en gang i natt…! Jippi…! Da hadde hun rullet over på magen, og lå å pratet med seg selv midt på natta. Da var det bare koselig å kommDa sov hun helt til 08.15! DEILIG!

MEN, morgenen tok raskt en annen retning. Jeg har tidligere vært plaget med migrene, og “pirringen” før migrenen skyter frem, snek seg sakte men sikkert på! Jeg og Lilja skrudde av nesten alle lys i huset, tente i peisen og la oss på gulvet. Mest fordi jeg skulel slippe å styre med henne, og at hun kunne leke litt for seg selv. Etter en stund ble hun trøtt, fikk mat, og sovnet. Jeg la meg jeg også, og da vi hadde sovet “dupp” i 2 timer, var jeg mye bedre, og kunne fortsette på dagens planer!

Morgentryner!

ONSDAG:

  • Barselturen ble avslyst pga ISKALDT, og passet bra med migreneskjiten!
  • Kjøpe Bursdagsgave til mamma CHECK!
  • Handle inn det jeg skal ha med av mat til Lilja på ferie..CHECK!
  • Lage bursdagskake – lagde til og med TO!! ….CHECK!
  • City Syd – kjøpe hundeshampo, babygave, kuldekrem+shampo til Lilja på apoteket + litt klær ;D … CHECK!
  • Barnas Hus – Myggnetting til vogn..CHECK
  • Bursdag hos Mamma …CHECK!
  • Bloggings… CHECK!
  • Tv + Zzzzzz

Vi brukte noen av bærene fra den ene kaken til å lage smoothie! Lilja synes det var supergodt!!!


Lilja & Mammsen stappmett av kaker!!


Lilja overrasket mormor med egen gratulasjon på bodyn!

“Gratulerer med dagen mormor”

 

Nå skal jeg knaske litt repsils fordi halsen kjennes ikke god! Tenne i peisen og krype under teppet gjennom noen serier på tv!

Ha en fin kveld 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg