Tirsdag ble ikke helt som planlagt, gitt!

Hva er vitsen i å lage en ukeplan når den ikke følges?

Akk..jeg blir oppgitt!

MEN, uansett, det var ikke min feil, så da føler jeg meg tilgitt. Ihvertfall når jeg fylte tomrommet med noe fornuftig!

  • Boss Norge – jobbings! CHECK
  • Levere Lilja hos Sonja! Endring i planene, så Sonja ble med oss til byen istede! CHECK
  • Hente Fotobok + div andre ærend! CHECK
  • Skulle ha photoshoot med søteste Aminda, men det ble avlyst, så da ble det maledate!
  • OBS! for å kjøpe maling CHECK
  • Lage middag (pizza) med Sonja CHECK
  • Male i FEM TIMER…CHECK
  • …..så var det de hundene da! Akk… i morgen, kanskje?? 😛
  • Kveldsmat – Zzzzzzzz

Lilja er strålende fornøyd med sminken t hu mor i dag! Ihvertfall når hun også får…! (ihvertfal holde i..)


Snille svigermor har strikekt tøfler til Lilja. Så fine og gode!:) De blir godt brukt i tiden fremover!!


Lilja titter inn i prøverommet… IIIIIKKKK!!!!!!
(…flaks det bare var pappsen….)


Tittei!!!

 

Da var det bare å ta fatt på siste del av dagen!

 

GOD NATT, snakkes i morgen 🙂


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg