Weekend Time! ! !

Helga er sannelig snart over allerede!  – og vi har egentlig ikke gjort noe som helst!

På Torsdag var vi på sykehuset for å snakke med barnekirurg. Der ble også han litt paff da vi viste frem kulen til Lilja, og han mente han ikke hadde sett noe lignende på en baby, men at de hadde sine teorier om hva det var. Han konkluderte vell egentlig ikke med så mye, men at han skulle snakke med sjefen sin, og at vi kom til å få brev i posten. Han trodde egentlig at de kom til å fjerne kulen, men at vi kunne avvente til etter vi hadde vært på ferie!

Disse var supermorsomme å leke med, så jeg og Lilja dro til lekebutikken etter vi hadde vært på sykehuset, og kjøpte en miniutgave!

Fredag ble en rolig dag. Vi tok en snartur til byen, men jeg fant ikke det jeg lette etter, så vi dro hjem og koste oss forran peisen. Jeg og Lilja koste oss i mange mange timer, før pappsen kom hjem. Da ble det fredagstaco og filmen ZooKeeper.


Lillemor har begynt å like smøreost, så det ble et lite mellom måltid med vitabrød og smøreost! Nam Nam…

I dag, lørdag, leverte jeg lillemor til mamman min, og dro for å pleie meg selv. Eileen på Ahead gjorde underverker med hårmanken, så nå er jeg flott og fin og klar til avreise om en uke! Tenk da, EN UKE til sommer og sol!

Deretter brunet jeg skrotten, før jeg hentet en surnet Lilja, og hastet hjem til Robdog. Da ble det lasagne, familiekos og jobbplanlegging.

– det går sjelden en dag her i huset uten å snakke jobb….slik er det å jobbe sammen, gitt!

Fortsatt ha en strålende helg! 🙂

10 kommentarer
    1. mammantiljessicaogbenjamin: jaja, selvfølgelig må jeg det! 😉 Minipc i kofferten! Vi skal først til bangkok i 3 dager, så til ohuket for å treffe foreldrene til Robin. Der skal vi være en liten uke, før vi drar videre til koh lanta i en uke, og deretter tilbake til bangkok i to dager før vi skal hjem 🙂 mye farting..! hvor var dere da?

    2. Huff da, har ikke fått med meg om denne kulen jeg ? Hvor er den?
      Du er alltid på farten du Rachel, husk å slapp litt av inni mellom slagene 😉
      Hørtes bare utrolig deilig ut å pleie seg selv litt. Det har jeg store planer om til neste helg. Da skal jeg klippe og farge meg! Samt shoppe meg noe fint og nytt. Årh glede!
      Dere får kose dere masse på tur- Herregud kjente jeg ble en smule misunnlig. Håper vi får ta del i alle di fine bildene du pleier å ta på turene dine =)!

    3. Så søt Lilja er.Skikkelig arti og følge med bloggen din da jeg har en liten en selv på samme alder:)Lilja og Aksel begynner jo sikkert på samme skole også vi bor jo i øystein Møylas vei.Her er også brødskive med skinkeost favoritten og netitngstrømpe med pære og eple.Håper det går bra med kulen hennes og at de finner utav det.

    4. Charlotte: det kan jeg så absolutt gjøre! Jeg har ikke begynt å pakke enda, men det blir det bir!!
      Barbro: så koselig! ja, det gjør dæm nok da ja! :D:D det er stadig nye smaker å utforske. I dag ble det riskaker (til barn) 🙂
      Kristin: takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg