Travle dager og null motivasjon!

Null motivasjon til å knaske den der salaten eller tråkke på mølla dag ut og dag inn.. Jeg har så lyst, men er verken sulten eller gira. Jeg som alltid pleier å ha så lyst til å trene og komme meg i form. . Denne gangen er lysten fraværende..eller, jeg har veldig lyst til å knipse fingrene så vips er drømmekroppen der. .
Jeg er derimot kvalm av tanken på alt jeg egentlig vil, bør, burde eller skal gjøre.

Jeg elsker å ha alt for mange baller i lufta…

…men noen ganger  må jeg ta meg i nakkeskinnet, og tenke på at det ikke bare er meg selv lengre, og at energien skal vare til flere!

Snuppa koste seg i sofaen med dyna før vi dro videre til Boss i dag.

Det ble en lang arbeidsdag, men nå har jeg ihvertfall begynt å gjøre ferdig ting som “henger over meg”.

 

 

5 kommentarer
    1. Har du fått høre noe fra sykehuset? Håper det er gode nyheter ihvertfall!! NYDELIG jente du har 🙂

    2. Hei, jeg har selv en liten gutt på alder med Lilja, og lurte på litt i forhold til deres soverutiner…. Spiser hun på natta? Hvordan gjør dere det når hun skal legge seg? Sovner hun i senga, armene dine eller?? Har ingen venninner med barn, så da må jeg bare høre med deg/dere hvordan andre gjør det 🙂

    3. Annonym: hei 🙂 Vi begynte med faste kveldsrutiner ganske tidlig.. rundt 3-4 mnd da hun enda lå på vårt rom. Hun spiser grøt ca rundt 19-19.30. Så er det bading i vasken eller bare vasking. Så hender det at hun får en pupp om hun ikke er i drømmeland allerede. Etter puppen rekker ikke hodet å nå puten før hun er stuptrøtt. Vi trenger ikke bysse henne i søvn osv, det går av seg selv. De første nettene gråt hun en del da hun skjønte hun måtte legge seg, men nå ser det ut som at hun ser frem til at hun skal få sove. Hun har siste dupp mellom 16 og 17, og er våken ca 1-2 timer før hun legger seg. Nå ligger hun på eget rom, og det er magisk! 😀 vi trenger ikke hviske når vi legger oss lengre.. 😉
      Håper dere finner en rutine som passer for dere 🙂 Barn er jo forskjellige, men retnignslinjer er jeg overbevist om at de vil ha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg