Hit me!

Ja, for hver gang jeg tar til fornuft, og prøver å slappe av, så føler jeg at jeg får en i fleisen.

Jeg hadde gledet meg til å ikke gjøre så mye etter 4 juledag, fordi da var alle selskap osv ferdige. Det endte opp med at jeg var utkjørt etter selskapet, og sovnet kl 17 på sofaen. Jeg sov meg gjennom kveldsstellet til Lilja, og våknet da hun skulle ha pupp. Etterpå gikk jeg rett å la meg. KLOKKEN ÅTTE!! Det var godt det, men mindre godt å ha feber, vond hals, vonde ører og potte tett nese. Det bar avgårde til legen neste dag, men neimen om jeg fikk noe! Han mente jeg måtte vente, fordi å begynne på en tidageskur når jeg hadde blitt bedre over natten, var unødvendig! MAKAN å betale 200 spenn for at han skal vende meg ryggen..!Tydeligvis gjorde søvnen underverker…

Uansett. Hviledagen kunne blitt bedre om Robin hadde hatt fri, men jeg og Lilja gjorde det beste ut av situasjonen.

Jeg smittet lillemor, slik at vi begge “koste” oss snørrete på sofaen! Det var koselig altså..

Ikke ille til mot!

Vi koser oss med flammer i peisen, stearinlys og sjokolade!

2 kommentarer
    1. Leste på oppskriften til Cupcakes lengre ned på siden (de ser sååå god ut!). Er det veldig viktig å ha glukose i dem ? skulle gjerne prøvd å lage de men får ikke tak i glukose.

    2. A: Glukosen er for at massen ikke skal sukre seg.. jeg er usikekr på hva som skjer om man utelater der. Mend e selger det flere plasser nå altså.. Obs!, kanskje Meny, Apotek..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg