Stemningsfylt travel helg..

Dagene og ikke minst helgen bare flyr avsited. Det er sannelig søndag, og “beste” dag i uka.Ihvertfall når man jobber, så er søndager gode, men nå som jeg har permisjon, er søndager mer en jobbdag enn en fridag for meg..

Det er dagen jeg tar igjen alt det tapte jeg ikke har rukket ellers i uka, og da jeg blir ajour i hodet mitt…

Hele fredag tilbringte jeg på kjøpmannsmøte på Britania med gode kollegaer i Rema 1000, etterfulgt av julebord på Rockheim med partner. Med andre ord; Robin fikk bli med på morroa!…På Rockheim ble vi servert julemat fra forskjellige deler i verden, som blant annet fiskegrateng med ansjos og poteter, klippfisk, ribbe surret på dadler..mm. For de altetende og utforskende var nok dette et herremåltid, men for oss litt emr kresne, ble det poteter og eggerøre!

Vi avsluttet kvelden tidlig, og dro hjem for å avløse farmor & farfar som passet Lilja.

Lørdag morgen startet vi med familiekos i senga. Vi rakk nesten ikke holde pusten før vi var på julegaveshopping på City Syd, på dagens “beste” handledag.

“Æ kosen Pappa sånn på ryggen, det veit æ han like så godt!!!”

Man kan seriøst ikke handle med unger på en lørdag!!!!!


Fy søren så mye folk det er over alt…! Uansett, så ble det da noen julegaver, så ENDELIG kan jeg krysse av noe på lista mi. Fortsatt er jeg inne på tanken om å lage noe kreativt til julegaver i år, men jeg klarer ikke helt å finne noe som passer til alle…

Har du forslag på hjemmelaget julegave??

Det ble også en LITEN førjulsgave på hu mor…!

Etterpå dro vi hjem for å slappe av og lade opp batteriene. Vi hadde ikke kommet lengre enn over dørstokken før mannen til søsteren til Robin kom for å fikse ovnen vår..Den vi kjøpte for..ehm..2 måneder siden! Så etter de hadde holdt på en stund, ble jeg utålmodig, og satte igang med nye prosjekter. Puff, hylle og brevholder ble malt og fikset. Fortsatt ikke helt ferdig, så jeg skal vise dere alt når jeg er fornøyd !


Omsider ble det kveldskos i stuggu..! Og her er det nye gulvteppet mitt… Hundene elsker det, and so do I 🙂

Lørdag endte med en sutrete Lilja, kylling og ovnsbakte poteter. En skuffende 20 minutters lang IstidJul, og videre sysling med diverse diverse..

Søndag – den store jobbedagen! No more to say..!

…da er det over og ut for meg for i kveld. PLanen er en LANG VARM dusj, etterfulgt av ihvertfall 1 time søvn… i natt hadde vi nemlig rekord på antall ganger Lilja våknet… opp mot 15 ganger var jeg oppe… så kommer det ikke tenner nå, så kan de la være å komme!!

 

 

4 kommentarer
    1. Du er virkelig en travel kvinne! Hehe.
      Vi skal lage lys med bilder av Tomine på å gi i julegave til odleforeldre og faddere. En kjempe fin julegave som er lett og lage og ikke minst billig! 🙂 Og di fleste liker det jo! 😀

    2. Hei!
      Jeg skal bake cupcakes til familie og venner. På nettet har jeg funnet ei side hvor jeg kan bestille “hus” til cupcaksene der jeg kan skrive Cattis cupcakes el noe i den duren;)

    3. Hej! Vilka underbara hundar du har! Vilken kennel kommer de ifrån? 🙂
      Jag är själv på jakt efter en Pom, har varit i flera år, och har några kennlar som är intressanta, bland annat Dag Lökens Tiny Jewels.
      Nu är det kanske lite sent att svar på din fråga ang. egengjorda presenter, men du kan ju ha tipsen till nästa år i så fall;)
      Vi har förstorat upp bilder på vår dotter och satt i vackra ramar, fotokalendrar (de äldre ÄLSKAR dessa så de får se vårt år i bilder). Kan du sticka, virka, sy, måla, baka, eller något annat kreativt kan du ju göra något av det. Te.x. kan du ge bort en “väggmålning” till någon där du ritar något på väggen, som ju är så populärt. Man kan ju även göra tex egna tvålar och en massa annat. Bara fantasin som sätter gränser;) Hoppas något var intressant i alla fall:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg