Interiørhyllene er fylt opp!

Da har jeg endelig satt emg ned i sofaen med føttene på bordet etter en lang lang dag. Mormor & Morfaren til lilja passet henne, mens jeg tok turen til butikken (rema 1000 flatåsen) for å jobbe litt. Planen var å fylle opp interiørhyllene mine på noen timer, men tidsskjema var umulig å holde. Jeg holdt på fra 09 til 16…! Men sannelig ble det ikke fint. Så nå er det mange nye spennende produkter å kjøpe! LØP OG KJØP….!

…synes lyset gjorde seg med litt hyssing og et pyntehjerte. Nå som det går mot advent og jul, kan man jo bare kjøpe tråd som er farget, så vips har man adventslys. Ellers har vi fått inn masse søte telyshus, krukker, vaser, trekasser, bokser, skåler, lysestaker, smykkestativ, nøkkelskap, te bokser og masse masse mer!

Har tatt med meg noen godaker hjem også, så skal få se om jeg fåt tatt litt bilder av “heimen ” i morgen 🙂

 

10 kommentarer
    1. Guttenesmamma: ja, vi “kvinner” har jo kanksje litt mer den siste finish på ting vi gjør 😛 Speiler seg litt igjen i butikken også med tanke på detaljer osv 😀

    2. Det var mye fint på Rema Flatåsen i går ,ja .
      Var innom der litt sent på ettermiddagen,og det var mange damer som plukka med seg litt stæsj til heimen,inkludert meg 😉
      Stå på Rachel ,vi trenger virkelig dette på Flatåsen 😉

    3. Nina: så bra! 🙂 blir sp glad når dere kommer å plukekr før jeg egentlig har rukket å satt det ut! Hehe 😀 Det er ihvertfall bare vi som har dette på flatåsen, så det er jo enda en grunn til å velge oss 😉

    4. Kjempefint! Ser det er flere ting som bla. Kremmerhuset selger. Selger dere varene billigere tror du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg