Oppdatering fra reveenka..

…det var den beste tittelen jeg kom på i øyeblikket. – Jeg har ikke blitt enke altså! –

Det har vært travle dager i det siste, men her kommer en liten oppdatering av det jeg ikke har oppdatert dere på!

Tirsdag kveld fikk jeg og Lilja besøk av Cacilie, Mathias og lille Liam på 2 måneder. Jeg og Cecilie er gode venninner fra en tid tilbake, og nå har vi begge plutselig blitt småbarnsforeldre.


Søteste Liam Nathaniel synes vaskemaskinen var kjempemorsom!!


Ronja og Lilja koser seg på morgenen <3


Morgenkos på badegulvet er en god start på dagen!


Lilja har blitt hele 5 måneder! Tiden flyr, og lillejenta blir storjente så alt for fort!!!

 

jeg begynte på dette innlegget for TO dager siden, og enda ikke klart å oppdatere mer, så i kveld, vell hjemme i bartebyen, blir det bilder og mer info!

 

Stay Tuned *)



 

4 kommentarer

Siste innlegg