Helgehandel

Hvis du leste innlegget i går, skrev jeg at Lilja hadde lovt meg å sove leeenge slik at mamman fikk sove litt lengre enn 3 timer i strekk, og sannelig så holdt hun det hun hadde lovt. Hun sloknet rundt 20 tiden, og var ikke våken før 0430! Da vis to opp i 09 tiden ordnet vi oss, og tok turen til byen. Lilja i bæreselen 🙂 Vi kjøpte oss litt stæsh til huset + vinterjakke til mor. Så dro vi videre til IKEA for å kjøpe noe for pappan min, og så ut på tur med hundene. Etter det ryddet jeg og ommøblerte på stua, og nå har jeg lagt føttene på bordet og venter bare på den hjemmelagede pizzan for en skal bli ferdig stekt!


Lilja MÅ ha smekke når hun spiser mat, så nå har he kjøpt slike store så hun ikke søler ut hele pysjen sin!!


Gutta boys tar en lur etter dagens promenad!

Pizza finito! 😀 


Jeg nevnte kanskje at jeg hadde vært å fikset litt på sveisen? Jeg hadde jo extensions, men de tok jeg ut for noen uker siden. Etter jeg hadde i dem ble håret ganskeslitent, så jeg har bare farget ettervekst og lagt i litt varmere striper + stusset. Jeg sparer jo tross alt til langt hår! 🙂

Litt mørkere ihvertfall 🙂

 

Så nå sitter jeg å koser meg med pizza, samtidig som jeg har på meg ei alt for trang bukse som jeg kjøpte i dag, i håp om at den vier seg ut litt 😛 Haha…

(…..der røk løftet mitt btw! Skulle jo ikke kjøpe klær før 1 des, meeeen jeg MÅ ha på svarte klær til noe jeg skal neste helg, så da bare måtte jeg…….)

 

8 kommentarer
    1. Heisann 🙂 Jeg vant en konkurranse her hos deg, den med lysestaker, lys osv .. Så lurte jeg bare på om den er sendt? For da må jeg begynne å sjekke postboksen litt mer ..

    2. Hei 🙂 nei, jeg har skullet gjort det flere dager nå, det står liksom “på lista”. Men må finne en lur måte å sende det på..kan jo knuses =/

    3. Når peisen er montert så skal jeg legge ut bilder av “hjemmet” 🙂 ser litt rotete ut enda..! + at jeg “må” skifte gardiner 😛 men klarte ikke ebstemme meg da jeg var å handlet i dag!!

    4. Sv: Ja, sant!!:) Anbefaler deg å sjekke ut POMPdeLUX til jenta til begynner å bruke str. 80!;) Det er så mye skjønne klær, som går ton i ton og matcher!:)
      Så koselig det så ut det til de små vovsene!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg