Dagens Arbeidsdag

Ja, som jeg har nevnt tidligere, så pleier jeg og mormor å hjelpe Robin på jobb på mandagene, og denne mandagen var ingen unntak. Selv om det hadde skjedd en feil, og vi ikke fikk varer, var det mer enn nok å gjøre. Vi ryddet alle tre. Lilja også, vettu. Hun hang på sin faste plass, og trivdes med det. Hun liker å sitte i bæreselen når vi er på jobb, og ikke minst all oppmerksomheten hun får når hun “e med hu mamma på jobb”. Kommentarer som “tidlig krøkes” og “neimen, har du bynt på jobb igjen” er av kjent sort, og stort sett er de fleste positive når de ser at vi jobber litt. For det er jo ikke slika t jeg jobber hver dag 🙂 Vi koser oss hver dag, men på forskjellige måter! 😀 Jeg har henne mer nær meg de dagene hun er i bæresele, enn de dagene vi feks er på bytur eller bare suller hjemme. Hva bruker du mest? Bæresele? ligge på matte eller babygym? Sofaen? Seng? Vogn? Bærer dere på ungen hele dagen? Her går det mest i teppe på gulvet når vi er hjemme, eller vogn når vi er på trilletur, og bæresele når vi er feks på butikken, jobber litt eller korte lufteturer med vofsene. Jeg bærer veldig lite på henne, men på kveldene blir det sofakos og leking i fanget. Sitter jeg på pcn hjemme, ligger hun som regel på et teppe ved siden av meg og ser på eller sover.


I vårt rette element!


Så ble det handling for alle penga!!


Jeg har handlet masse middager, pålegg og litt kos 🙂 Rettere sagt: fylt opp skuffene!




1 kommentar
    1. Molly vil helst sitte på fanget og prate hele dagen, men vi prøver og legge hun også i lekegrind eller på gulvet, nå har hun begynt og rulle rundt selv så nå er det litt mer spennende..
      Bæresele liker hun ikke veldig godt, bare en liten tur.. He he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg