Bakrus og Toilldag!

…og det er ikke meg selv jeg refererer til når det er snakk om bakrus 😛 Det gikk litt “hardt for seg” i går gor Robin, så formen var kanksje ikke slik han hadde ønsket da han våknet i dag tidlig. Det første han spurte meg om var ” e du sur på mæ?” …heheh… det var jeg ikke, jeg måtte føye til at jeg var lettere irritert da jeg kom hjem til låst dør i går (…han “måtte” dra litt før meg av “personlige” årsaker..haha), og hadde TILFELDIGVIS låst døra. Jeg ringte og ringte og ringte, uten at han reagerte på telefonen. Jeg hørte telefonen hans fra vinduet, og måtte derfor begynne med terrorr på ringeklokka. Da våknet hundene, som begynte å bjeffe, og DA våknet han..men han hørte ikke ringeklokka, han bare ropte “Hysj, Hysj, Nei, Nei” på hundene! MAKAN!!! …jeg måtte til slutt rope til han, og da kom han heldigvis! Så neida, bare lettere irritert 😛

Etter vi hadde summet oss litt, stått opp og spist frokost dro vi for å hente lillemor. Hun hadde vært kjempesnill, og bare våknet EN gang om natten! Jøsses..! Etter vi hadde hentet henne tok vi turen til byen. Der var det toilldag, og byen var rett og slett toillat! Vi var innom EN butikk, men snudde og kjørte til Lade istede. Barnevogn+lørdag+toilldag = KAOS!!!

<3

4 kommentarer
    1. Tror jeg så dere på torget 🙂 Skjønner godt at dere dro hjem igjen, hadde lyst til å snu i døren jeg også, men bett meg i leppen og kom meg gjennom det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg