Feiring av bestått eksamen!

Etter å ha levert Lilja hos mormor&morfar, hoppet jeg i dusjen og var straks klar til å “konsumere” min første vinflaske på 1,5 år. Jeg skulle sannelig feire at jeg hadde bestått eksamen…..!Det var fest hos Sonja & Stephan, og de var allerede godt igang da vi endelig kom. Vi koste oss masse, og formen ble bare bedre og bedre
…ihvertfall for noen av oss 😛


Ingvild & Mari


Sonja & Meg


Anniken, Sonja, Meg & Anne Lise


Meg & Sonja


Anniken, Mari & Anne Lise


Loooove u <3

Det ble dårlig av bilder av guttene, der ble det meste filmet.  – men ikke spesielt egnet her 😛



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg