Dagene i Hovedstaden

Det å være uten tilgang til nett sånn ca 24/7 er ikke helt min greie. Jeg liker å ha min egen pc og kunne sysle og styre med mine egne ting. Så nå når vi er på “utflukt” til hovedstaden blir det lite oppdateringer fra denne kanten. Selv om vi ikke gjør stort sett annet enn å sitte i en forelesningssal fra 08 til 17, og er med Lilja resten av tiden, føler jeg at dagene flyr avgårde, og at jeg nesten ikke har mer hjernekapasitet igjen. Vi har eksamen i morgen, så nervene er i høyspenn! Jeg og Ronja skal ha 3 intensive timer pugging nå sammen en kopp hjemmelaget kakao! Etter eksamen bærer det “hjemmat”. Da skal mamma passe på Lilja, mens jeg og Robin har tenkt oss på fest. Det kan bli skøyalt!


I dag hadde snille Julie igjen barnevakt, og Håkon overtok etter noen timer. Han “bragte” henne til meg der vi hadde kurs, så lilja fikk bli med på forelesning! I morgen er det som sagt eksamensdag, og da må Lilja bli med! Alle barnepasserene mine er utslitte 😛 Hehe.. neida.. men nå var det liksom ikke flere å ta av!!Vi har fått tildelt et eget rom med EGEN EKSAMENSVAKT! Hvor kleint blir ikke det da??? Prestasjonsangst! 

I dag fikk vi prøve-eksamen, og jeg STRØK, så wish me luck! 

 

5 kommentarer

Siste innlegg