Debutering av barnepass!

Våre dager i Oslo er mildt sagt slitsomme for mor og barn. . Eller, kanskje mer slitsomt for barnepasseren enn for Lilja. I dag er det nemlig lillebror Håkon som har passet Lilja for første gang. Ja faktisk hans debutt når det kommer til å passe babyer. Han var superflink, og utslitt da jeg fikk tilbake lillemor. Både Jule & Håkon som har passet Lilja de to siste dagene har funnet ut at de skal vente – eller aldri – få barn..! Jeg derimot synes det er litt godt at “folk” som ikke har barn, får kjenne litt på det å være “mor for en dag”. I morgen er det snille Vilde sin tur til å prøve seg, og vi er liek spente som henne! Det går nok kjempebra! Melka er tatt opp fra fryseren, og jeg pumper og pumper døgnet rundt. Ja, for jeg har jo sannelig satt igang fabrikken. På kurs spiser vi kake og pumper pupper på do samtidig..Multitasking! 

Etter kurset i dag, dro vi (Ronja, Håkon, Lilja, JoSigve og jeg) på Røst for å spise tapas. Nam Nam !

Deretter rett hjem – ordne klart til neste barnepasser i morgen – slappe av litt og rett i seng! 

God Natt :D:D

 

HUSK Å BLI MED PÅ KONKURRANSEN MIN!!!! KLIKK HER!!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg