Matvarer + interiør = en spennende handletur!

Jeg er kanskje ikke helt som andre kjøp”menn” – nemlig – jeg er en kjøpKVINNE! ……og kvinner liker det lille ekstra. På rema 1000 Flatåsen gir vi kundene det lille ekstra ikke bare i form av service, men også en opplevelse!

Jeg tok med meg Lilja og Sonja til butikken, og vi kastet oss over 3 paller emd rykende ferske høstnyheter!!


Lilja & Sonja – MATPAUSE!!


Spennende! Tepper, Lysestaker, Vaniljelys, Zink Baljer, Pyntegjenstander…


Lysestaker – and its SILVER! jeg elsker sølvpynt med det lille ekstra…..:!


Lykter i store og små str inkludert lysestaker inni, pyntefat, sølv hjerter til bruk på feks lys eller som pynt


Forskjellige bokser – TE bokser som amn kan bruke til mye annet enn te. feks om man baker kan man bruke den til å ha strøssel i? Eller på badet til smukkene/hårstrikk/spenner, eller som jeg gjør – bruker det til Liljas småtterier som spenner, armbånd, hårbånd osv..


Krydderurte boks, sukkertøy krukke, diverse sølvting, metallplate med skrift…


skilt med CARPE DIEM, LOVE, HOME, VELKOMMEN i diverse str..

LØP OG KJØP!!!!

 

12 kommentarer
    1. Her var det mye fint å handle inn til høstkosen 🙂
      Jeg jobber med bygging av butikker, og ett lite tips. Dersom du får det til, så kanskje de hyllene du har over korgene skulle hengt på rett linje. Slik at de blåe etikkettholderne kommer i samme høyde hele veien. Dette vil skape mye mer orden for øyet og hodet til de handlende 🙂

    2. Æ må si du kan å vær sjef på butikk ja 🙂 Jobbe selv i butikk, men vi har ikke nå my fine “jente” ting nei! Elske jo sånn type pynt så ska absolutt ta turen innom Rema flatåsen 😀

    3. Kjøpmannen/ kvinnen på Rema 1000 her hos oss burde ta seg en tur til Flatåsen, tror jeg. Jeg handler nesten aldri på Rema her lenger, da det er rotete og uoversiktelig. Men det frister litt mer å ta turen til Flatåsen, ser jeg. 🙂

    4. Endelig ett innlegg om en ekstra god grunn til at jeg liker Rema 1000 Flatåsen!! Det er utrolig mye fint dill dall vi jenter elsker:)=)

    5. Ja det blir jammen meg litt ekstra stas for oss damer å handle mat når det er slik! Masse fint å se på! :):)

    6. Åhh jeg skulle så veldig gjerne kommet å handla inn diverse! Rema 1000 i Molde ble plutselig veldig kjedelig..
      God smak har du værtfall, regner med det er mange fornøyde kunder hos dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg