En ny uke med nye gjøremål!

Uka er allerede fullbooket med gjøremål, og mandag var ingen unntak. I dag har jeg, Lilja og Mormoren min vært på jobb for å hjelpe til litt. Jeg har bestilt nye pynterier og småtterier + fylt innvarer og gjort om i noen hyller. Det er utrolig godt å jobbe når man egentlig ikke trenger det, selv om ting tar litt ekstra tid når Lilja henger som en kengurubaby på magen! Hun er ihvertfall ivrig på å se på og blir helt stille når hun får sitte i bæreselen å se på hva jeg gjør..! Til opplysning så har vi vareleveringer på mandager, så det er derfor jeg alltid velger å jobbe mandager 😛


Pappsen in action på jobb…!


…..her offer jeg litt over en gråtende sliten og lei Liljamor og vugger ivei for å få henne til å sove..!
– mens jeg vil egentlig abre henge i å få ut varene..!

Så ble det pannekaker til middag!!

Ellers i uka venter 4 mnd kontroll, kakespising med barselgruppa, photoshoot, kako&bolle besøk, frisørtime om jeg får booket og Oslotur!

7 kommentarer

Siste innlegg