Good Night and Good Day…

Oi Oi Oi Oi Oi

I natt sov lillemor fra ca 20 til 04 ! Det er rekord det  ! 8 timer liksom! ….og ikke nok med det, jeg og Robin la oss kl 21.00 i går. Så da hun våknet, var jeg jo lys våken! Meeeeen vi sovnet etter pupping, og da sto vi ikke opp før åtte! !

Robin har vært litt tufs i den siste uka, og nå begynner sannelig jeg også å “tufse”…!  Arrg..!

Ellers i dag skulle vi egentlig på barseltur til Grønlia, men siden været ikke var helt på godsida + litt småforkjøla, ble vi heller hjemme denne gangen. Lilja har sovet ute i vogna si i over 2 timer, og i mellomtiden har jeg ryddet, vasket, vasket klær og polert hunder.. I hvertfall en hund!
Det tar seriøst lang tid å børste og føne altså! – glad ikke må gjøres så veldig ofte!

Her om dagen, faktisk på lørdag, kjøpte jeg meg en URTEPLANTE. Aldri kjøpt før. . . men nå tenkte jeg at jeg skulle utfordre meg selv, og se hvor lenge jeg klarer å holde den i live. Jeg har så absolutt ikke grønne fingre. Plantene her i huset får 2 liter vann i slengen, så går det noen måneder til neste gang..


Grønn og fin på dag 3 i heimen!


Lilo ferdig badet, og “klar” for børsting og føning..

Mmmm lukter godt av nyvasket hus og hund ja!

3 kommentarer
    1. ha planten din på et lite tefat med vann i stedet du, for den ska ikke stå i vann hele tia. den ska rekk å drikk opp alt vannet før den får nytt, ellers mugle den bare 😉

    2. neida, bare veeeeldig glad i krydder, spesielt ferskt 😉 har kanskje litt å gjør med at æ eeeeelske å lag mæ strawberry daiquiris med fersk basillikum eller mynte og da, høhø. men prøv det om du tilfeldigvis skull ha litt basillikum i hus og ska lag daiquiris! dødsdigg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg