Kosestund t a mor..!

En ting med høsten, er at det blir mørkt ute, og jeg kan tenne stearinlys over alt. Jeg elsker levende lys.. Jeg synes det er koselig og avslappende. Det er spesielt godt å sette seg ned i sofakroken etter en lang dag, grinete unge og lite søvn. Lilja hadde ikke vært på do på 13 dager, stakkar, men i går kom heldigvis bomba! Likevell har hun vært veldig sutrete den siste uka. Kanskje tenner? hun sikler og spiser knyttnever i fleng, så noe må skje i den munnen der..! Hun gråter mye mer enn før, og har tydeligvis blitt en mammadalt…

Nå sitter hun her å ser Ariel på tv, og kjefter, sutrer og ler litt innimellom..!

9 kommentarer
    1. Hei!
      Når du nevner at Lilja sliter med mange dager mellom bæsjebleiene så har jeg et tips
      det er en te som jeg har brukt på mitt kolikk barn, som hjelper på fordøyelsen. I sørafrika gis teen på tåteflasker mot kolikk. Jeg har derimot gitt noen få ml på sprøyte til vesla, og det fikk fart på bæsjebleiene hennes iallefall. Verd å prøve.
      Te’en heter Rooibos, sørafrikansk te/mirakel te. Og det er den rene teen som gjelder. Ikke med krydder i. Selges på dagligvare og helsekost.

    2. Bare hyggelig, ikke kjekt når våre små har vondt:-( du har forresten en veldig fin blogg , og det er kjekt å følge deg og Lilja, etter jeg kom over bloggen din på forumet vårt på babyverden. Fødte mi lille 6 juni:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg