H&M Fashion Night..

Ronja is back in town, og skulle jobbe for Max Factor på Trondheim Torg. H&M skulle ha lukket arrangement, så jeg og mamma fikk joine. Vi fikk goodiebags og prosenter. ME LIKE! Det var igrunn veldig deilig å bare skulle gå i en eneste butikk, og kunne bruke så lang tid jeg bare ville. Lilja la seg før jeg dro, så Robin var barnepasser med fotball på tv. jeg klarte å bruke noen kroner, for å si det slik.
Og denne gangen ble det kun til mor! Jeg unnet meg det! ! ! !

Skal ta bilder av alt i morgen.


Ronja In Action. Jentungene sto i kø for å bli sminket!

CupCakes blir man aldri lei av! …. og disse smakte pasjonsfrukt. Nam Nam Nam..

🙂

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg