Remakjøpmenn in town!

Denne helga er det klart for Rema 1000 årlige festdag, nemlig Riksmøtet. Her samles alle butikkene og administrasjon, denne gangen også med Danmark, for faglig input og sosiale festligheter. I og med at jeg er i mamma permisjon, har jeg sendt Robin avgårde på møte. Jeg skulle veldig gjerne vært der selv, men nå som han er “sjef” i noen måneder, så unner jeg han det dette året. MEN, Remajente som jeg er, klarte jeg ikke holde meg borte, så da de hadde lunch tok jeg og Lilja en tur til olavshallen i Trondheim for å få remastemningen. Lilja fikk selvfølgelig oppmerksomhet!

…gleder meg også til nye uniformer! Det skal bli stas..!


Alt fra H&M… deilig med litt høstklær!!

I morgen, eller en dag i neste uke skal jeg rydde klesskapet mitt for det jeg ikke bruker, og ikke minst det jeg ikke får på meg. Det skal bli godt!!!

1 kommentar
    1. Heihei 🙂
      Ganske artig å lese dette innlegget, for jeg har nemmelig sett akkurat det outfiten i REAL life, på lørdag, på samme dame og i Trondheim. Er fast leser av bloggen din, så når jeg var på ferie i Trondheim og sto inne på Gina Tricot og så deg trille forbi med Lilja syns jeg det var litt stas 🙂
      Aritg 🙂 Kooos dere videre .. http://www.idamefammen.blogg.no (egentlig ferdig med blogging)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg