Frisørtime og “falskhår”

Jeg har snakket om det lenge nå, og endelig har jeg bestemt meg for å sette på meg hår igjen. I dag var jeg hos Eileen på Ahead for å fikse på fargen, og dro deretter til Pilus for å kjøpe punkt extensions som Ronja skal sette på meg når jeg kommer til Oslo. Man ser ikke fargen helt her, men skal legge ut når jeg skal sette på håret.

Jeg kjøpte 6 pakker hår. 5 lyse i farge 60 lengde 50cm, og en pk i mørkt med lyst i. Jeg kjøpte den mørke fordi Eileen tok noen striper i håret, og da tror jeg det blir fint med litt spill i resten også.Vi får se!


I morgen ettermiddag reiser Håkon, Robin, Lilja og jeg til Oslo for å være med Ronja i nesten en uke. Lillebror Håkon flytter til Oslo nå for å gå Entreprenørskap på BI, så Ronja og Håkon blir nye roomies! Det kan bli spennende!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg