Skadedyrbekjemper..

I dag har jeg og Lilja vært telefon og butikk damer på kontorene til Boss Norge AS her i Trondheim. Pappa, som eier firma, og resten av kompanjongen hadde ferie, så da steppet vi inn med våre kunnskaper. Jeg skal ikke si at jeg er supergod på smådyr, men i løpet av tenåra har jeg da jobbet mine timer som sommervikar hos pappa.Jeg ble faktisk så ivrig at da en dame kom innom med noen småkryp i en pose, måtte jeg slå opp i boka for å finne ut hva det var..Det viste seg å være en Gransnutebille…

Stort sett er det maur, fluer, edderkopper, veps, eller andre småkryp de fleste trenger hjelp med, og da trenger de en sånnen (BIOlogisk innsektsmidel):

Samtidig jeg var der vasket jeg litt gulv og sang en masse sanger med Lilja


Rett fra Jobb til cafetur med jentene på Egon solsiden 🙂


Stine & Lilja & Astrid


Kamilla & Meg







1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg