Hektiske dager – NÅ:jentehelg!

I helga er jeg og Lilja hjemme alene. Robin har tatt turen til lillehammer i bryllup til en kompis. Vi valgte å ikke bli med pga lang reise, Lilja må i seng, osv..så vi koser oss på sofaen istede.

Som dere mødre kjenner til, går dagene i ett. Er det ikke bleieskift eller mating, så er det husvask, cafébesøk, skravling med venninner eller andre syssler å bedrive dagen med. Jeg føler jeg ikke har tid til noe som helst, men likevell gjør mer enn noen gang…!

Lørdag var jeg hos Stine med Katrin og lagde middag, og videre i bursdag tiL André. Søndag var vi på Frosta hos foreldrene til Robin. Mandag var vi på lang tur + i byen og gikk fakkeltog. Tirsdag var jeg på barseltreff med Grete og Janne for å spise opp kaker etter Mathias (guttebassen til grete) sin dåp. Onsdag var jeg på Café med Stine og Katrin og videre til Tine på kvelden. Torsdag var vi i Pirbadet og på kvelden dro jeg på hytta… Fredag ble rolig..!Innimellom her har jeg bestilt dåp, booket bryllupsdato + lokaler, bestemt mat til dåp + laget dåpskort….

YOU SEE???

…..resten av helga skal jeg og Lilja bare kose oss på sofaen. Kanskje en liten tur ut med smågutta, men ellers bare rolig! Det tror jeg vi begge har godt av etter en hektisk uke…!



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg