Barseltreff og Bæreutstyr test..

Da jeg var vell hjemme fra hytta, var det avgårde på Barseltreff. Denne gangen ble det møte hjemme hos Maria & Ida.

Se så mange søte små!!!

FV: Ida, Lilja, Alva, Una, Mathias, Ingrid Eline og Elias



Alle sammen hadde med seg det de hadde av bæreutstyr, slik at vi fikk prøve litt forskjellig. Den jeg har på meg var utrolig enkel, og Lilja stortrivdes. Sigrid bærer Elias i “Meitai”, som du kan få tak i her.Vi prøvde også Baby Bjørn og sjal. Konklusjonen min var at den jeg har på bildet var genial til innebruk, mens Baby Bjørn egner seg bedre til “mannfolk” og turgåing. Sjalet ble aaalt for mye “tøy” for min del..

 

Atter en koselig dag med herlige mammaer og småttiser!

2 kommentarer
    1. Flott blogg, og nydelig jente 🙂 hva heter bæreselen du har på deg, som du likte best? Og vet du kanskje hvor man kan få tak i en slik?
      Hilsen Tina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg