Dagene går i surr..

I det ene øyeblikket er det lørdag, og plutselig er tirsdag her. Hvor blir det av tiden? Jeg synes liksom ikke jeg har så alt for mye å gjøre om dagene heller, så jeg klarer liksom ikke helt å skjønne hvorfor tiden går så fryktelig fort. Kanskje fordi man har det “morro” ? 😛 i hvertfall så har jeg ikke begynt å kjede meg, enda!

På lørdag tok vi turen til byen, igjen, for å slå ihjel litt tid og penger. Det ble en jakke på salg til meg, boksere til “han far” og rangle på lillemor. Vi utforsket ammerommet på byhaven, noe som faktisk var en positiv opplevelse, og ble etterhvert plukket opp av pappsen som var ferdig på jobb. Da tok vi turen til XXL, fordi Robin har en drøm om å bli en reser til å sykle, og har fantasert om sykkel i de siste ukene. Vi endte opp med 3 Helly Hansen jakker til meg, fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for farge, og et tomt bankkort, og ingen sykkel. Still just a dream!


…fortsatt ikke bestemt meg….! Hva mener du?? Rød, Hvit eller Blå??

På Søndag sov vi lenge til tross for nydelig vær. Etterhvert gikk vi oss en søndagstur til Elgesetherhytta, etterfulgt av besøk fra Eirin, morten og Victoria.

…….det å komme i form etter fødselen skal ikke bli bare bare. På veien til Elgesetherhytta møtte vi på mange familier, og barn sikkert ned i 2 års alderen som gikk selv. De gikk oppover bakkene lekende lett! Jeg svettet og kavet meg opp bakkene med barnevogna, og hadde egentlig mest lyst til å stoppe og snu. Men da Robin begynte å gi meg “poeng” i form av kalorier for hver oppoverbakke jeg trillet, ble det morsommere å gå.. Hehe.. følte meg som en liten unge som ble lokket med is når vi var fremme på hytta. – og is ble det sannelig også! Ekstra god i og med at den kostet 25 kroner og jeg var gjennomvåt etter siste oppoverbakke.. (..som jeg ble utdelt minus 30 kalorier ved å gå opp)



Eirin og Morten hadde med Victoria som har rukket å blitt 1,5 år gammel. Jeg synes ikke det er lenge siden hun var like liten som Lilja. Victoria ble raskt husvarm, og lekte seg med Lilo og Casper som raskt ble et offer for den rennende vaniljeisen hun svirret rundt med. Søte Victoria. Kommer ikke over hvor stor hun er blitt. Tiden flyr!


To stk søtinger som jeg er veldig veldig glad i <3



Gave fra Eirin,Morten og Victoria. Nå skal vi jammen meg lage minner!! 😀


14 kommentarer

Siste innlegg