Lørdagsoutfit – sånn ca normal!

Endelig har jeg klart å presse meg inn i en av buksene mine, og følte meg tilnærmet normal i klærne jeg hadde på meg. Etter å ha humpet rundt som en hval i de siste månedene av svangerskapet, er det godt å endelig kjenne at kroppen “kommer på plass” og at klesskapet kan benyttes igjen. For å si det slik, så er jeg JÆVLIG lei av å gå i tights!!(…beklager språket)

Nedturen kommer når man skal prøve klær, og finner ut at buksene man har hjemme kun passer fordi de er godt brukt og utgått en størelse. Sukk, så må jeg faktisk smøre meg med tålmodighet og vente på at hoftene forhåpentligvis vandrer tilbake til det de en gang var, slik at jeg slipper å fornye hele garderoben! ! !

…og som plaster på såret at jeg ikke fikk igjen glidelåsen på den utrolig kule buksa jeg prøvde, ble det nye sko!



 

7 kommentarer
    1. Du ser uansett kjempebra ut 🙂 Det skal du ha! Syns du har “skrumpet” inn ganske så mye etter fødselen allerede da 🙂 Men kan skjønne problemstillingen din, selvom jeg ikke har vært oppi det selv! Men uansett, poenget er; du ser veldig bra ut 🙂

    2. det er få uker siden du var HØYGRAVID! og allerede passer du en jeans… det er faktisk mange som bruker 1 år på det.. vær stolt HOT MAMA!! ;D

    3. Tine : hehe, jaa, dæm e pressa på 😛 men godt å bynn å bruk vanlige klær igjen 😀
      Runa og Kathrine: så koselig å høre 🙂 Takk 🙂
      Jeanett: tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg