Lørdagsloppis og Kakao med krem!

Etter en natt med babyspy og en lys våken Lilja som bare sovnet når hun fikk ligge i “voksensenga”, dro jeg barnløs på loppis på IKEA. Det skulle være Trondheims største loppis på parkeringsplassen, men jeg må ærlig innrømme at jeg ble skuffet. Jeg trodde det skulle være flere gode ikea tilbud, og ikke minst større!! Til tross for skuffelsen, kjøpte jeg noen plagg til lillemor, og litt småtterier fra varehuset.

Min innebygde mammaklokke (..altså puppene) begynte å si ifra at jeg måtte vende snuten hjemover etter rundt 4 timer. Da var det klart for lunch for Lilja.

Etter loppisen tok jeg og Robin en trilletur til byen. Ingen av oss har ro nok i kroppen til å sitte inne en hel lørdag uten å gjøre noe..spesielt med 20 grader ute!!

Turen gikk til Ricks, hvor vi møtte Ola – en god kompis av meg som jeg ikke hadde møtt på LENGE!!

Her ble det selvfølgelig kakao med krem!! Nammmmm 😀 Elsker kakao!!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg