..mere klær til lille!! Whoops :)

Hvordan lar man være å falle for slike fristelser?? Da jeg pakket ut klærne jeg har handlet de siste månedene, ble jeg overrasket over at jeg faktisk ikke handlet mer, og da går det tydeligvis et signal til hjernen om at det er lov til å handle bittebittelitt til…!

Jeg skulle EGENTLIG bare innom H&M for å hilse på Eirin som jeg ikke har sett på lenge, men så endte det opp med at jeg hilste på henne OG kjøpte litt nye klær.. . . . Var det ikke søtt da? Ser for meg at vi er ute på plena og hun ligger å koser seg i sommerklær!


+ at jeg har stort sett bare kjøpt rosa og lilla, så da jeg så denne søte grønne kjolen, bare måtte vi ha den i “samlinga”. . . og ei tøff tskjorte til bleien er jo et “must” ? 😛

…men nå er det stopp for en stund. jeg kom jo hjem med 3 plagg i samme str som jeg allerede hadde samme tingen i! Såååå litt galskap er det! 

3 kommentarer
    1. Jeg har også sett på disse klærne fra H&M:)
      Lillemor i magen har også fått en slik bamse:)
      Kjekt med noen andre farger enn rosa og lilla også:) Etter en stund får man litt “nok” av de fargene, hehe:) Så her blir eldstejenta ofte kledd opp i grønt, rødt og brunt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg