Mmmm frokost! = ENERGI! ! !

Det beste måltidet jeg spiser, er frokost. Jeg elsker frokost! I dag falt valget på Vita sin nye frokostblanding med jordbærbiter + litt ekstra jordbær for “sommerens skyld” 😛

Etter en real porsjon frokost er kroppen klar til å ta fatt på en ny og givende dag her i heimen. Vi har allerede hengt opp bilder og flyttet rundt på kommoder. Nå skal jeg og guttaboys (de minste) vaske rundt soverommet og badet, så vi endelig kan stryke dette fra GJØRE lista.

Listen blir heldigvis mindre for hver dag som går. Heldigvis, i og med det også blir kortere til termindato for hver dag. Etter Jordmor sine skriblerier og beregninger, er jeg 37 uker på vei i dag – noe som gjør at fra og med i dag blir ikke lillemor beregnet som en prematurbaby hvis hun velger å komme før tiden.

For noen uker siden trodde jeg at jeg skulle føde før tiden. JEG ER KLAR TIL Å FØDE NÅ!! Men de siste dagene har jeg begynt å bearbeide hjernen og kroppen på at det er bare å vente. Jeg kommer til å måtte vente, så det å begynne å håpe på tidligere fødsel tror jeg bare stresser meg. Nå skal jeg “kose” meg med å gjør ferdig listene mine, så får hun komme når hun er klar! 🙂 Vi gleder oss ihvertfall alle sammen!!

 

……og med at jeg er klar til å føde nå, mener jeg at jeg føler meg opplagt, har energi og gleder meg!

1 kommentar
    1. Mmm, den frokosten så bra god ut!:)
      Jeg elsker også frokost, MÅ ha en frokostblanding som heter Solfrokost hver dag:) Ikke fryktelig sunn da men:p Får masse energi av den:)
      Ikke lenge igjen nå nei:) Min første datter kom i uke 38, så det kan jo skje når som helst nå:) Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg