Mitt Overraskelses BABYSHOWER ! ! ! !

I går var planen at jeg skulle bli med mamma for å kjøpe bursdagsgave til mormor. Mormor fylte 75 år, og jeg hadde satt av kvelden til å feire henne. Mamma kom å hentet meg hjemme i 17 tiden, og vi tok en rundtur. Plutselig ringer Pappa og sier at jeg må komme hjem å vise rørleggeren hvor vi vil ha vaskemaskina (vi har ikke koblet opp vaskemaskina siden november, så jeg hadde mast lenge om akkurat dette og endelig skulle det bli fikset). Jeg sa til pappa at Robin kunne jo bare fikse dette, men da fikk jeg beskjed om at han var dratt på guttekveld hos Stephan. Arg, jeg ble så sur fordi jeg måtte hjem igjen, men mamma sa at det gikk jo fint siden vi var i nærheten. Jeg ble enda mer irritert da jeg så at når vi kom hjem, så var ikke bilen til pappa der engang, så vi måtte vente!

Da jeg kom inn døra ble jeg møtt av verdens herligste jenter.

Utrolig at de hadde klart å samles så mange, til tross for at noen bor her og der i landet, er på reisefot eller bare veldig opptatte. Sonja hadde nok vært hjernen bak dette, og jeg hadde ikke ofret det en tanke. Jeg tenkte ikke over at det begynte å lakke mot slutten – det er jo fortsatt 4 uker igjen, liksom!

Både mamma og pappa var med på spøken, Ronja og Ida var kommet hjem fra Oslo, Astrid var hjemme fra reisefot, Katrin, Stine, Linn og Kamilla hadde tatt en pust i bakken fra trønderlivet og Sonja som hadde samlet alle og stelt istand på kjent vis.

Jeg ble så rørt at jeg begynte å gråte –  og det skulle bare mangle.

Det var fantastisk pyntet og så mange gode venninner på en og samme plass!Prinsessestil!!! Prinsesseduk, kopper og tallerkener + krone!! Egen bleiekake og masse rosa og lilla ballonger og pynt over alt i huset. Skikkelig stemning! God mat, kaker, snacks og nydelige gaver. Foreldrene til Robin hadde kommet innom med vugga til lillemor, ferdig strøket og nyheklet teppe. Helt nydelig! Vi fikk Babybjørn bæresele, masse babyprodukter, badyer og converse sko til lille.

UFORGLEMMELIG. TUSEN TAKK JENTER <3

LOVE YOU <3

Lillemor gleder allerede over å ha så mange herlige tanter til hun kommer til verden!!

7 kommentarer

Siste innlegg