En lørdagskveld på Big Horn

I går, lørdag, feiret vi at kjæresten til Eirin, Morten, ble hele 30 år. Vi spiste en bedre middag med familie og venner av han på Big Horn i Ravnkloa. Ingen av oss hadde noen gang spist der, og ble positivt overrasket over maten. Skikkelig deilig biff, til tross for at jeg måtte ha den gjennomstekt. Litt dyrt er det jo, så det er absolutt ikke en plass jeg drar tilbake til med en gang – nettopp pga prisene. Unasett koselig å komme seg ut en tur. Resten dro avgårde til pub og sene nattetimer, mens vi dro hjem til sofa, film og popcorn..

Jeg har seriøst gått å snakket om popcorn i flere dager…!

Kjæresteparet <3

(“photoshoot” utenfor garasjen ble sikkert naboens høydepunkt for dagen..)

 

2 kommentarer
    1. Du ser helt fantastisk ut som gravid, Rachel! Og du har en veldig kul stil, for det er mange som tenker “nå er jeg gravid og da kan jeg se slaskete ut hver dag” uannsett hvor de er eller skal, men slik er ikke du 😀 liker bloggen din!

    2. Christine : tusen takk 🙂 Ja, det er alt for lett å bli boende i joggebuksa. Jeg har alltid vært slik, at jeg liker det komfortabelt, men jeg elsker å pynte meg… så da blir det en avslappende behagelig pyntete stil 🙂 I like it! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg