Svangerskapskurs

På torsdag var vi på svangerskapskurs. Robin hadde virkelig gledet seg til disse berømte pusteøvelsene, men det viste seg at de hadde tatt bort fra kursene for mange herrens år siden, så vi slapp billig unna med å sitte i en forelesningssal og se på lysbilder. Stakkar Robin klarte å sovne et utallig ganger under foredraget. Tenk å tilbringe bursdagen sin “på skolen” da? 😛 hehe

Jeg følte ikke at jeg lærte spesielt mye nytt, og for å være helt ærlig tror jeg heller ikke Robin fikk med seg mye mellom duppene sine. . . – JO, han husket at jordmoren sa at vi kvinner ikke må bli sinte på pappaen om han ikke kler på babyen slik vi ville ha gjort det selv, og at vi måtte snakke om han skulle være stille eller pushende under fødselen. Det siste klarte han å resonere seg frem til helt selv, og konkluderte med at jeg kom til å bli forbannet om han sa noe i det hele tatt når jeg hadde det som værst og at han bare skulle være der. Det var det lureste..

… vi får se 😛

BIG MAMA! <3



5 kommentarer
    1. Gud som jeg elsker å se deg gravid 😛
      Hehe, du gløøøder.
      Dere burde virkelig vurdere en photoshoot ute i sola, for du er vakker 😀

    2. Hihi…min kjæreste sovnet også…=P
      Og svangerskapskurset var jo ikke akkuratt som forventet her heller….bare masse bla bla…og + at man måtte sitte på en dårlig stol…off…=P

    3. hehe min mann slet seg også gjennom dette kurset, det eneste som holdt mannfolka våkne var at jordmor lokket med at de kunne prøve lystgass, men når kurset var over var alle rommene på føden opptatt hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg