DOBBEL LYKKE!

Her om dagen sto jeg og mamma og snakket om skohyllen min som er rimelig stappfull av det meste med heler. Jeg forklarte henne at det er jo noen sko jeg bruker mer enn andre, så nå hadde jeg satt opp “rydde skohyllen” på gjørelisten min. Ja, for jeg skal nemlig rydde og kaste/selge litt sko. Det er jo mange som er fine til en kjole, en anledning osv, men så blir de aldri brukt og bare står og ser bra ut. Og da kan jo like godt noen andre bruke dem?? Bare så synd at Ronja har str 38 og mamma har str 39, og lille meg ligger på 36/37!!

Da Ronja kom hjem fra USA hadde hun kjøpt med sko fra mamma og pappa i gave til meg. Det kunne jo ikke passet bedre med et par sko nå som jeg hadde bestemt meg for å kvitte meg med de “ukurante”.

I LOVE ALDO!!!!! <3


…. og det ble ikke mindre enn TO par sko på meg den dagen. Jeg har tydeligvis vært veldig snill og virkelig fått frem budskapet om at det er sko som er tingen, for sannelig dalte det ned enda et par deilige nydelige sko fra himmelen. Mamma hadde vært i NYC, skomekka!! ….og jeg sier ikke nei takk til sko!

me love <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg