Gravidtreff på City Syd

Dette trodde du kanksje ikke om meg: men jeg er redd for å møte folk jeg ikke kjenner…!

Selv så utadvent jeg føler meg, så gruer jeg meg hver gang jeg skal møte noen. Det kan godt være en gammel venninne eller noen jeg har kjent lenge. Uansett gruer jeg meg.

Tenker alltid på “hva om vi ikke har noe å snakke om”?

…men det går jo ALLTID bra, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er slik. . .

I går psyket jeg meg opp til å bli med på gravidtreff gjennom Babyverden forumet. Jeg møtte mange herlige gravide damer, som har termin i juni 🙂 Vi spiste og koste oss, og endte ensten med å bli jaget ut av Egon fordi vi hadde skravlet til over stengetid. Godt å snakke med flere som både har og ikke har barn fra før, de som er i samme situasjon og sitter med samme spørsmål og tanker som meg. Man har ihvertfall noe å snakke om, det er sikkert!


Det ble gode klær denne gangen. . magen vokser og koser seg, så ikke alt er like behagelig å på lengre..

…pussig nok!

1 kommentar
    1. Akkurat sånn e æ å! Slitsomt til tider. Men d går jo alltid bra så skjønne ikke koffor æ e sånn..hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg