STATUSRAPPORT uke 31

Jeg ser litt lysere på livet om dagen. Jeg har fått unna en hel del jeg har skullet og burde gjøre, vi har kjøpt barnevogn og bilstol, vi har satt “finish” dato på barnerommet, og bestemt alt som kjøpes inn. Jeg har trappet ned på jobb, og gitt det “fullle” ansvaret over til Robin, noe han mestrer med glans (..ikke det at jeg var i tvil altså), jeg har ajour med kontorting på jobb, jeg har begynt begynt å glede meg til å være der mindre og heller legge koselige planer, som å skravle med venninner over en kopp kalorifylt kakao..!



Termin: 06.06.2011

På vei: 31 + 6

Igjen til termin: 8 uker og 3 dager

Kjønn: Jente <3

Utålmodig: igrunn ikke… bare småstresset for å få istand alt som skal være i orden til hun kommer

Navn: JEPP <3

Vektøkning: + 8 kg

Strekkmerker: Ingen foreløbig.. men hadde mareritt om strekkmerker i natt!!!

Hevelser og vann i kroppen: krysser fingrene for at jeg ikke får noe! Men de to mest “kritiske” månedene gjenstår fortsatt!!

Hodet ned: Ja, men ikke festet.. hun liker tydeligvis å ligge denne veien…! sparke morra si i ribbeina..!

Aktivitet: Herlige spark hver dag. Merker når hun vil ha kontakt. Hun snur seg støtt og stadig, men for det meste ligger hun med hodet ned og føttene godt plantet inn i ribbeina mine..

Tungt: kjenner det i ryggen nå ja, men det er ikke tungt. Bare annerledes..

Kynnere: Føler jeg har det hele tiden.. Magen er som en fotball med for mye luft..

Hodefestet: Nei.

Utstyr: MASSE klær..seng til soverommet – arvegods -, bilstol, barnevogn, dyne/pute, sengetøy..

Sulten: njaaa…sliten med blodtrykksfall, og da får jeg en “sultfølelse” i kroppen..

Matkick: stakkar, hu kommer til å se ut som ei sukkerert eller ei blåbær..!

Plager: Mild bekkenløsning, som jeg akter å helbrede! MYE svimmel, sliter med blodtrykksfall, dårlig blodtrykk og blodomløp. En del vondt i hodet. Nummenhet i beina av og til. Vondt for å sove – føler jeg aldri sover om natta lengre.. – men jeg skal ikke klage, jeg har da ei herlig jente i magen som trenger plassen for å bli stor og sterk!

Humør:  emosjonell, sa du?

Sykehusbaggen: …ikke ofret den en tanke – burde jeg??

Høygravid: Nei.

Neste kontroll: 22 april ca

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg