Søndag i Oslo

Jeg må innrømme det, at jeg savner å bo i Oslo. Det er så mye mer der. Av alt, igrunn..! Mange koselige plasser å spise på, koselige gaterestauranter eller kafeer, spennende nye butikker, bakgater med masse spennende shopping og ikke minst mer folk over alt. Til tross for overskyer, tåke og småregn, var gatene stappfulle av mennesker. Her i trondheim har vi kanskje tendenser til å stenge oss inne eller “ikke gidde” så lenge sola ikke titter frem? Vi koste oss ihvertfall, og brukte søndagen til en god gammeldags søndagstur i oslos gater etterfulgt av en gigantisk kanelbolle – som jeg klarte å spise før jeg kom på å ta bilde av den..! MMmmm 😀



2 kommentarer
    1. åå..jeg har også bodd i oslo, og savner det masse! godt å kunne gå rundt å være helt anonym også..imotsetning til trh;p alt er så mye større,alt mulig av butikker, klimaet er til og med bedre. vi som er fremtiden kan kanskje være med på å “endre” trh til mer oslo;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg