Dagens GravidOutfit på møte

I dag har jeg brukt 8 av mine dyrebare timer i døgnet på kjøpmannsmøte for Rema 1000 midt Norge, som ble holdt på den legendariske Lade Gård her i Trondheim.Her har vi gjort det vi pleier å gjøre; nemlig en gjennomgang av hittil i år, hva som kommer til å skje, hvordan tiden blir fremover, eventuelt nye produkter og kampanjer, oppvask og en god del skjitprat mellom kjøpmenn. Da tenker jeg på skjitprat som feks. “faen du e blitt tjukk ass Rachel, lagt på dæ, eller?” 

…ja, for en gang var jeg nemlig den eneste jenta blant de mange kjøpMENN, så jeg fikk da som nå, gjennomgå. Mest verbalt, heldigvis… for er det noe jeg kan, så er det å forsvare meg selv med ord 😛
Rappkjefta, er kanskje ordet. Og det må man faktisk være med så mange “smågutter” rundt seg!



 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg