Magebilde uke 30

Uke 30!

Seriøst, det er bare 10 uker igjen til lille kommer. Og tiden kommer så absolutt ikke til å stå stille. Jeg er en jente med mange jern i ilden, så det er bare å sette inn de ekstra girene man har, og kjøre på.

Til neste uke har jeg “blitt lovt” at det skal skje underverker på barnerommet, så det er bare å krysse tær og fingre på at det skjer noe på den fronten. Ellers skal vi til Oslo til neste helg, og vips noen dager etter det så er det påske, og deretter klart for 17 mai og svangerskapspermisjon.

Svangerskapsuke 30. 10 to go! I feel fabulous som gravid, faktisk!
(den hadde du ikek forventet kom fra meg..?) 😛

Av og til når jeg leser gravidblogger, begynner hjertet å banke litt fortere. Det er så mange som er mye kortere på vei enn meg som allerede har både barnevogn, barnestol, barnerom og alt som følger med klappet og klart til barnet skal komme. Tenk om hun kommer før vi forventer? Herregud, hva gjør vi da!? MEN, etter planen holder hun seg inne en stund til, og vi rekker å gjøre ferdig det vi skal. Sant??

25 kommentarer

Siste innlegg