STATUSRAPPORT UKE 29 + 3

OPPDATERING fra legebesøket:
Slapphet, Svimmelhet, Kaldsvetting og Hodepine + snowboard halebein, gammelkjærringrygg og hyppige kynnere var tydeligvis nok til å redusere arbeidstiden. Legen mente jeg hadde bekkenløsning og burde være litt mer forsiktig. Så da ser ting “lysere” ut, og jeg kan prøve å fokusere på de viktigste tingene. Fremover blir det andre boller, nytt regime, og forhåpentligvis ny energi etterhvert. Jeg har levert inn en drøss av prøver som jeg får svar på i neste uke, så da er jeg forhåpentligvis mye bedre og har satt foten inn hos en fysioterapaut..


Termin: 06.06.2011

På vei: 29 + 3 uker i følge babyverden

Igjen til termin: 10 uker og 6 dager

Kjønn: Jente <3

Utålmodig: igrunn ikke… bare småstresset for å få istand alt som skal være i orden til hun kommer

Navn: hmm.. sånn ca ?!? noen høneplukk jeg må diskutere med Robin…

Vektøkning: + 6,4 kg fra før jeg ble gravid

Strekkmerker: Har noen blodutredelser på puppene, ellers har jeg berget hittil. Smører som en helt.. det skal sies!

Hevelser og vann i kroppen: Not that Im aware of..

Hodet ned: Ja, men ikke festet.. hun liker tydeligvis å ligge denne veien…! sparke morra si i ribbeina..!

Aktivitet: Herlige spark hver dag. Merker når hun vil ha kontakt. Hun snur seg støtt og stadig, men for det meste ligger hun med hodet ned og føttene godt plantet inn i ribbeina mine..

Tungt: kjenner det i ryggen nå ja, men det er ikke tungt. Bare annerledes..

Kynnere: ..flere og flere. Spesielt om jeg går litt fort, løper, stresser, løfter, reiser meg for fort, spiser eller drikker fort…badeballen kommer stadig fram!!

Hodefestet: Nei.

Utstyr: …en del klær, ellers lite i hus enda. Goood tid?

Sulten: Ja? mat må man ha.. men i mindre mengder oftere enn før. + at jeg unner meg det jeg vil ha til en forandring <3

Matkick: druer, pin up, sukkererter, bringebær/blåbær/jordbær

Plager: vondt i ryggen. Fikk beskjed om at jeg hadde bekkenløsning i dag. Så det er forklaringen på rumpe og rygg smertene. Ellers veldig slapp, dårlig med energi, svimmel. Hodet vil mer enn kroppen, desverre..!

Humør: sipper litt oftere enn før, ja 😛

Sykehusbaggen: …ikke ofret den en tanke – burde jeg??

Høygravid: Nei.

Neste kontroll: 7.APRIL. 2011

 

 

3 kommentarer
    1. Huffda, bra du får trappet ned arbeid..gjelds å få slappet av og tenkt på deg og lille.
      God bedring fremover da, håpe ting bedra se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg