Jeg er i mål!!

Da var jeg endelig i mål med dagens sysler! ! Jeg har holdt det gående siden 06 i dag tidlig til nå, og nesten ikke hvilt rumpa før nå. Endelig er det sofatid 🙂 …. tenkte kanskje jeg skulle strikke litt! ! og nyte en pin up. . Thats a plan!

DETTE HAR JEG GJORT I DAG:

  • Gått tur med hundene i Estenstadmarka
  • Kjøpt strekkmerkekrem + olje
  • Tatt ut penger i banken
  • Vært på obs å sjekket baderomsgreier
  • Vært på Rishaug Renholdsservice å kjøpt noe til vaskemaskinen på jobb
  • Vært hos legen + sittet i nesten TO TIMER på venterommet..!
  • Ryddet ut av kofferten min
  • Ryddet soverommet
  • Skiftet på sengen
  • Vasket og ryddet kjøleskapet
  • Ryddet stua
  • Skiftet på senga
  • Handlet middag
  • Laget middag til Robin,Håkon og Mamma

+ at det ble en aldri så liten vårnyhet i klesskapet. KJøpte denne nydelige jumpsuiten (faktisk i str 34) + en lysebrun skinnjakke som matchet. Drakten var faktisk fin med mage.. den ble jo stram, så blir på en måte to forskjellige plagg fra gravid og ikke gravid. Den kostet bare 149 kr på HM! ! ! !

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg