Slappfisk!

Jeg er og blir en slappfisk om dagen. . . men i morgen tar jeg turen til legen for å ta litt prøver. Liker ikke å gå rundt å bekymre meg, så da er et nålestikk fra eller til egentlig ikke store saken. Jeg hater sprøyter, og hvis jeg ikke fokuserer på noe annet, så besvimer jeg. Festlig! . . men da er faktisk det å besvime en gang mye bedre enn å gå rundt å føle du skal besvime rett som det er. Svimmel, null energi og slapp i hele kroppen. Something is wrong, og da tror jeg egentlig ikke det har noe med graviditeten å gjøre i og med at Robin og Håkon også er slappiser!!

Ellers har jeg fri i morgen, og har tenkt å bruke dagen til å gå meg en lang tur i marka om jeg ikke må vente til en legetime som er sånn midt innimellom alt (det er sikkert det jeg får), så skal jeg hjem å pakke ut av kofferten min + rydde litt i huset. Kanskje bake litt? Veeeldig lyst til å ha kanelsnurrer i fryseren. Sånne digre gode med masse sukker og kanel! Nam nam!

I kveld får jeg besøk av søteste Eirin 🙂 Lenge siden sist nå, og vi har mye skravling å ta igjen! Victoria har rukket å blitt over ett år, og jeg er snart “fødeklar”. Herlighet, vi begynner å bli voksne, og tiden flyr!

klem fra meg og lille <3

 

2 kommentarer
    1. Sliter med samme problem, var hos jordmor og fikk høre at blodprosenten var ganske lav.. Hadde det sist svangerskap også, så må begynne å ta jerntabletter. Kjedelig når kroppen går fullstendig tom for energi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg