Magebilde Uke 28

Magebilde uke 28

Ellers har jeg vært småuggen siden vi kom hjem fra ferie. Det begynte dagen før vi reiste hjem, og har vært rar i kroppen siden. Verken jeg eller Robin har klart å spise noe som helst, og det vi spiser klarer vi ikke holde på. Vi fryser og er varme om hverandre, Robin har fått vondt i nakken og jeg er utrolig sliten i musklene. Akkurat som om at kroppen skrur seg av…. merkelig. Hadde det vært matforgiftning burde det begynt å gått over nå, så jeg vet sannelig ikke helt hva jeg skal tro. Ringte føden i går, og de mente at om det ikke ble bedre i dag måtte jeg ringe jordmor for å komme å ta prøver. I dag har jeg heldigvis klart å holde på maten, men er fortsatt svimme, ør i kroppen og veldig slapp. Så nå er det veske som gjelder her i huset! ! !

Det er også mange på jobb som er syke for tiden, så det gjør det ikke bedre at vi har måttet jobbe lange dager + ta igjen det tapte etter ferien. Heldigvis så har vi kommet oss gjennom denne uka også, så fra neste mandag håper vi på at lykken har snudd vår vei.

 

Ha en flott fredagskveld 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg