ONE MORE TIME, PLEASE!

Båtturen til Long Island i forrige uke ga mersmak, så vi tok like greit turen en gang til. De voksne har de siste årene vært på seilbåtferie, og har ikke lengre ro i kroppen nok til å ligge rolig å sole seg, og dermed ble en ekstra tur med båt, fri bar, vind og solings en helt perfekt avslutning på uka. Selv om hele gjengen ble sånn ca SOLBRENTE forrige gang vi var med båten, fløt det i sololje og kokkosduft denne gangen også – og her sitter vi i hver vår seng, hutrer og klager litt over hvor solbrente vi egentlig har blitt..vi trøster oss med at “det blir jo brunt til slutt”.

Jeg pleier seriøst ALDRI å bli brun, så det at jeg ihvertfall blir rød tar jeg som en BONUS!!

Nå er det bare få dager til ferien tar slutt, og vi skal tilbake til den harde hverdagen. Jeg er veldig spent på hvordan det blir å komme tilbake på jobb. Mentalt er jeg innstilt på at jeg skal klare det samme som jge gjorde før jeg dro, men jeg er jo selvfølgelig inneforstått med at magen har est både den ene og andre veien, kondisjonen ikke har vært brukt på 2 uker og at alt jeg har spist i ferien er det totale inntaket på en måned hjemme….Så første uke på jobb har jeg forberedt Robin vil bli som en sterk PMS uke med mye banning fra min side (…når jeg finner ut at jeg ikke er like sprek som det jeg en gang var..)

I’ll Survive, I’ll always do!


 
” The parents are grilling! “

 

2 kommentarer
    1. utrolig herlig bilde:):) oxo så fiiine mage du har fått!! jeg er GIGANTISK i forhold til deg:P ville heller hatt en sånn mage som deg altså:) kose dere MASSE videre på tur!! er super missunlig:S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg