Vokser magen for fort??

Det er kanskje normalt å engste seg litt ekstra når man er gravid på ferie. Det gjør ihvertfall jeg. De første dagene vi var her, følte je meg så og si ikke gravid. Det eneste jeg følte det på, var sparkingen om natten, men de siste to dagene, spesielt i dag, har jeg hatt skikkelig magevondt i hele dag. Det pleier som regel å gå over etter noen timer, men det virker som at det er aaaalt for trangt der inne…Føler jeg ahr vokst noe enormt bare på noen dager.. Kan det stemme? Jeg er nå kommet til uke 26..hele 6 måneder på vei!!!!

Det er vondt å sitte, vondt å ligge, vondt å gå, tungt å puste, tungt å spise, tungt å være i varmen, tungt å reise seg, vondt å reise seg, sulten, stappmett, kvalm….føler at hele meg vugger.. . og kombinasjonen med gravidmage + ny mat er heller ingen heldig situasjon! !

DAGENS KLAGERI……!!!

HELP?

Elsklingene mine <3

10 kommentarer
    1. Det er nok det samme som jeg har. Jeg har hatt det i ett par måneder nå, og er faktisk kynnere. Var hos legen istad og fikk sjekket det, er bare livmora som jobber.. Jeg er 25+3 idag, og blir sliten bare av å gå opp trappa så vet godt hva du mener!

    2. Det der hørtes kjent ut. Prøv Graviscon eller hvordan det skrives. Jeg har ikke vært plaget sånn selv, men har ei søster som hadde det sånn rundt 6.mnd. Hun fikk beskjed av legen om å prøve Graviscon. Det er opprinnelig mot halsbrann og sure oppstøt, men kunne også stabilisere magen litt. Det hjalp henne med en gang. Det er mildt og det mest anbefalte for gravide. Har selv brukt det mot halsbrann. Smaker forferdelig, men fungerer kjempebra!
      Lykke til! Håper formen din blir bedre:)

    3. D e nok normalt ja snuppa : ) Akkurat sånn som æ har d.. føle med dæ! : )
      Blogg litt flere bilda fra turen dåkkers da? e jo så spent på å skje kordan dåkker har d : )
      nusspuss, Nat & litj’n

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg