Frykten har tatt meg…

Ja, bokstavlig talt så har frykten, skrekken og de negative tankene tatt meg på senga. Jeg har vell egentlig ikke tenkt spesielt mye på vekt nå som jeg er gravid og greier, men jeg må si at det virkelig var en nedtur å prøve sommerklærne mine  i dag. Nå har det seg slik at det er under en uke til kofferten må være ferdigpakket og fylt med nydelige sommerklær til vi skal tilbringe 14 dager på idylliske Mauritius (Afrika) –

MEN JEG HAR FAEN IKKE NOE Å HA MED…!

En tom koffert? Jeg hadde forventet at det var en del shortser som ikke passet på magen, men at det var 10 av 10 som ikke passet, var virkelig en nedtur… så hjelper det heller ikke på selvtilitten at søsteren min er tynn som ei sild og at dette er det første året helt siden ungdomsskolen jeg ikke har ligget i hardtrening og på diett før jeg så mye som nærmet meg en bikini. . . . det er en alt for ny tanke å venne seg til. . . .

Så konklusjonen blir at jeg må på shopping for å kjøpe større størelser (NOT COOL) + pakke full kofferten med knekkebrød . . . hysteriske kvinnemenneske tenker jdere nå.. Thats the way it rolls..!

…..så her sitter jeg å surmuler en lørdagskveld! ! ! !
(lover jeg aldri skal sutre om kroppen min så lenge jeg kommer tilbake til det jeg var før jeg ble gravid..! )

 

7 kommentarer
    1. neeeeei.. ikke spis knekkebrød og tenk på vekta når du er gravid. å legge på seg er jo bare bra for barnet!!! Dessuten har det jo kommet mye “vårlige/sommerlige” klær i butikkene nå:)..feks: gina t,bik bok,H&M,kappahl,lindex:)

    2. Du e kjempefin som du e no snuppa. Treng da itj å kjøp med så my forskjellige klær heller da.. Nånn toppa og skjørt og kjola så har du d du treng.. Greit å ha t seiner på våren læll d så.. Kjøp nå som magen kan væks litt i da.. Når du amme så kjæm du rett inn i gamle klærn si dæm.
      Husk ronja har itj et lite barn i magen sin enda så da e itj d så rart at dokker bli litt annerledes. Vær stolt over dæ sjøl. Æ synes hvertfaill du e kjempefin og hadd vært superfornøyd om æ kunna sjett sånn ut når æ e halveis i mitt svangerskap.

    3. Bør man ikke være glad for at magen overhode vokser? Kjenner jeg blir oppgitt av å høre sånne tullete utsagn om vekt, istedet for å glede seg over at du faktisk har et barn i magen. hvis det var ditt store verdensproblem er jeg trist på dine vegne.

    4. Litt Therese : takk 🙂 kose mæ også sjø..meeeen sekunder av angst ja!
      Anonym: Jeg er utrolig glad for at magen vokser, selvfølgelig, jeg vil jo at jenta mi skal bli stor og sterk – MEN nå kjenner ikke du meg og mitt forhold til vekt og mat, så da skjønner jeg at du ikke forstår min frustrasjon… Vi er forskjellige, takk gud for det, men akkurat dette tema er vanskeligere for noen enn andre.. Tullete utsagt om jeg hadde sagt jeg var tjukk, men det gjorde jeg ikke – jeg var/er oppgitt over at sommerklærne mine ikke passer..!

    5. off, du ska ha nånn flere sånne oppgitte situasjona, bare vent t du blir enda større…da dæm romslige tynngenseran plutselig blir for stram:p
      meeen, vi får bare tenk at sånn e det bare og at det går over etter nånn mnd. Og tenk ka vi får ut av det=)
      lykke til videre=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg