…sånn går no dagan!

I går, mandag, “fikk jeg lov til å være syk”. Det er egentlig ikke lov på mandager fordi da har vi hovedlevering og aaalt for mye å gjøre, så det passer faktisk ikke å være syk akkurat da. MEN, jeg er hysterisk over å bli syk nå når det snart bare er en uke til vi reiser bort, så tenkte jeg måtte kure litt. Ikke får jeg sove om natten, blør neseblod hele tiden, sliten i kroppen, tett nese og vond hals – det burde være en ok unnskyldning for å ikke må dra på jobb?

IKKE HER I HUSET! …her er regelen at man egentlig må spy samtidig man sitter på doskåla eller ha over 40 i feber før man blir erklært syk. Men, nå er jo jegg gravid, og da har vi slakket regnlene litt..

Det jeg skal frem til, er at jeg fikk fri – men i og med at jeg ikke fikk sove lengre enn til 09 uansett, dro jeg på jobb. Hva skulle jeg sitte hjemme for? Stresse og sutre over at de på jobb ikke rakk alt fordi jeg måtte være hjemme. TULL!

Så slik er livet som hysterisk kontrollerende sjef…. – grøss –


I dag, tirsdag, har dagen begynt med et brak. Jobb fra 0530 – 1700! ! ! !

Denne uken har vi tre stk fra Flatåsen skole på arbeidsuke, så det koster noen ekstra krefter å holde disse i arbeid + sørge for at jobben faktisk blir gjort. Tydeligvis begynner skole å bli mye kulere enn det å jobbe – og det at man bare har 30 minutters pause i lpet av en 8 timers arbeidsdag, skjønner de ikke helt hvem som har funnet på!

Endelig er dagen over, så nå sitter jeg å trøkker innpå fiskekaker fra i går, sikler på isen i fryseren og gleder meg til å slenge meg på sofaen. En vellfortjent sofalur kanskje??

🙂

1 kommentar
    1. Det høres kjent ut! Samboer’n er ikke akkurat gravid, men han har i disse dager en kraftig hjernerystelse… men å være hjemme? Nei, det går ikke! Han skal redde Rema, for de klarer seg jo ikke uten han.. Så da får han heller bare være kjempekvalm, lys- og lyd-ømfintlig, og tilbringe hele resten av kvelden i et mørkt rom når han kommer hjem etter 11 timer på jobb..
      På Rema’n hans er det også bare lov å være sjuk om man spyr, sitter på do halve dagen, eller har 40 i feber.. men om det gjelder for han? Nei..
      Rema er ikke en jobb, det er en livsstil, ferdig med det 😛
      Jeg får ikke sagt noe mer til ham om det, men jeg kan jo prøve å si til deg at du får ta vare på helsa når du er gravid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg