STATUSRAPPORT UKE 24

Ser alle bloggene jeg følger med, som er gravide, lager statusrapport. Så why not..!?

Termin: 06.06.2011

På vei: 24 uker

Igjen til termin: 16 uker

Kjønn: Jente <3

Utålmodig: Igrunn vært utålmodig hele tiden jeg…men det er jo enda ei stund igjen, så tar det rolig 🙂 Gleder meg til å få istand barnerommet!

Navn: hmm.. sånn ca ?!?

Vektøkning: 3 kg fra før jeg ble gravid

Strekkmerker: Heldigvis ikke! Kommer til å grine om jeg får det :S har trua på at det å smøre meg fungerer!!

Hevelser og vann i kroppen: Nei – men legen min spurte “du er sikker du ikke har vann i kroppen” 😛 Men nei, ikke som jeg ser eller føler. . . . 

Hodet ned: Nei

Aktivitet: Det blir mer og mer for hver dag.. men i og med at jeg har morkaken på fremsiden, så kjenner jeg mindre enn andre.. Men hun er der <3

Tungt: såppas må jeg tåle…

Kynnere: får det når jeg trener eller løfter litt for tungt. . . magen strammer seg i noen sekunder. Ikke vondt, bare ubehagelig..

Hodefestet: Nei.

Utstyr: …en del klær, ellers lite i hus enda. Goood tid?

Sulten: til tider.. lyst på masse frukt og grønnsaker – men orker ikke spise det. . .

Matkick: druer, pin up, sukkererter, bringebær/blåbær

Plager: Sliter med å sove godt om natta, vondt i ryggen etter lange dager på jobb, litt øm nederst i magen – ellers fit for fight! Fikk vite i dag at jeg har veldig lavt blodtrykk som gjør at jeg blir lett svimmel… det forklarer litt! ! ! !

Humør: burde ikke “mannen” svare på dette spørsmålet? Føler meg som vanlig jeg!! :S Kanksje jeg blir litt lettere lei meg/rørt/tar ting personlig/sippete 😛

Sykehusbaggen: …ikke ofret den en tanke

Høygravid: Nei.

Neste kontroll: 11.mars.2011

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg