Strikkeprosjektet mitt…

Hehe… mitt første strikkeprosjekt begynner å ta form.. – og for den som ikke klarer å se hva det er ejg prøver meg på , så er det ei babybukse 🙂 Har akkurat begynt med beina, men klarer jeg dette uten noen form for veiledning (da ser jeg bort ifra de utallige sidene jeg har søkt på på nettet om strikking) så skal jeg sannelig begi meg ut på noe litt mer avansert neste gang…

Nå strikker jeg med fire pinner – noe det så absolutt ikke sto i oppskriften…men impulsiv og kreativ må man jo være? Selvlærende? :p hehehe… vi får se…

4 kommentarer
    1. Wow, jeg som har strikket en stund klarer så vidt det å dele opp, ta av og legge på masker og så videre. Føler meg nesten flau sammenlignet med talentet ditt 😀
      Blir nok en nydelig baby i en nydelig bukse laget med kjærlighet 🙂

    2. Ojsann..den der kommer til å bli kjempefin. Likte lillafargen 🙂
      Bare for å svare på komentaren her i samme slengen:
      Ja men det er så mye rart vi gravide tenker og sånn..så er ikke rart vi blir urolig når vi ikke kjennner liv..men ja, man må bare prøve å roe seg ned og tenke at alt er normalt 🙂
      Så kjenner til følelsen.
      Ah, den ja..veldig greit me 3-hjuling, enkle å styre..e så greit å ha bestemt seg for vogn..det er en god følelse 🙂
      Ja, skader ikke å bestille på nett når d blir billigere, nok peng som kommer til å bli brukt på “lille” fremover..hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg