opp å stå!

I dag var jeg oppe og ute av huset før hanen våknet. Ja, ihvertfall tidlig nok når jeg EGENTLIG har fri.

Jeg var på trening rundt 07, gikk en 20 min powerwalk og jogget i 10 min, før jeg hoppet i dusjen.

(vi har jo fortsatt ikke bad hjemme – så må jo på treningssenter uansett for å stelle meg!!)

Så trodde jeg at ejg hadde time til legen 0845, men det var tydeligvis på tirsdag, så da var det bare å snu i døra og komme tilbake neste uke. MAKAN til distre da!

Uansett, så endte turen til NAV hvor jeg endelig fikk levert skjema for svangerskapspenger, videre til IKEA og inkjøp av litt stearinlys og så til City Syd for å slå ihjel litt tid før jeg bekket meg ned på soffaen i to timer før Robin kom hjem..

….og nå skal vi ut å kjøpe flis til badet, så se på barnevogn og så skla vi bestille oss kinamat! 😀 Namnam!!

Gammelt bilde….

4 kommentarer
    1. Ja, litt kloker ihvertfalL! 😀 Trur vi går for en TFK Joggster Twist. Ikke helt bestemt enda, men den får vi ihvertfall i bila + at det va barnesete som man kun klikk rett på vogna osv.. tilfelle ungen søv i bila, og man ska på cityn. Så slipp man å vekk ungen for å legg den i vogn, kan bare klikk på bilsetet. + at vi har EasyFix i bila fra før av 😀 Men ikke 100% bestemt enda nei. Regne emd vi bestille fra utlandet om vi ska ha… koste liksom halvparten fra danmark eller nå!! sykt..!
      Vært på mamarosa å spist vi no! Deeilig :D:D pizza ja 😉 hihihi 😀 har lov no! :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg