…en helg vanlig dag på jobb

Lenge siden ejg har lagt inn jobb – bilder nå!

Så her har du sjølvaste meg i frukta. Ja, for nå har det seg slik at jeg er frukt & grønt ansvarlig i tillegg til alt det andre jeg burde være 😛

Jeg tror det blir en merkelig følelse å skal gi ifra seg mye av ansvaret etterhvert. Jeg liker jo å holde på med alt, så er med tungt hjerte at jeg gir ifra meg noe… Men ikke enda!

Hittil har jeg ansvaret for kjøl & frys, frukt, kontorarbeid & ansatte, samt brød, sushi og ferdigbaguetter/kaker.

….det holder igrunn i lange baner!!

 


Finstasen er på og frukta klar til å selges…

…denne uken er det EPLER til 10 kr vi legger fokus på 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg